Subject: FW: Eerika tee 2 Eesti Maaülikooli bioressursside tootearenduskeskus
From: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Nov 2024 15:51:08 +0200

registreerimiseks

From: Ott Oras <[email-masked]>
Sent: Thursday, November 7, 2024 3:43 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked]>
Subject: Re: Eerika tee 2 Eesti Maaülikooli bioressursside 
tootearenduskeskus

Tere

Saadan siis kogu projekti ja ka eelmise kooskõlastuse.

https://www.dropbox.com/scl/fo/i0ibb4104e99msg4079ap/AMjoohMKq33NdjUIJ_GZ4M4?rlkey=h8olq4rl7p7igcaw6bijjjtk5 
<https://www.dropbox.com/scl/fo/i0ibb4104e99msg4079ap/AMjoohMKq33NdjUIJ_GZ4M4?rlkey=h8olq4rl7p7igcaw6bijjjtk5&st=32e41esd&dl=0> 
&st=32e41esd&dl=0

Parimate soovidega

Ott Oras

OÜ Elsaro

mobiil: + 372 5134150

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Kontakt Peeter Uibo (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval N, 7. november 
2024 kell 15:31:

Kõik vajalik+ olol kk ja digiallkirjastatult

From: Ott Oras <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, November 7, 2024 3:30 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Eerika tee 2 Eesti Maaülikooli bioressursside 
tootearenduskeskus

Tere

Kas tahad kogu projekti või piisab seletuskirjast, asendiplaanist ja IKÕ`st.

Parimate soovidega

Ott Oras

OÜ Elsaro

mobiil: + 372 5134150

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Kontakt Peeter Uibo (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval N, 7. november 
2024 kell 15:28:

Jah, kas kirjaga on kaasas muudetud pr?

From: Ott Oras <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, November 7, 2024 3:26 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Eerika tee 2 Eesti Maaülikooli bioressursside 
tootearenduskeskus

Tere

Asjad natuke muutusid peale geodeedi taaskordset objektil käimist.

Nimelt leidsid nad sealt geodeetilise märgi ning ma ei saa oma trassi 
sellele lähemale kui 3m joonistada.

Üldjoontes midagi ei väga ei muutnud va. jalgtee alt kinnisel meetodil 
läbiminek pole enam nii risti kui varem vaid veidike diagonaalis.

Kuidas teil asutuse siseselt asjad käivad kas pead andma täiesti uue 
kooskõlastuse?

Parimate soovidega

Ott Oras

OÜ Elsaro

mobiil: + 372 5134150

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Kontakt Ott Oras (<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >) 
kirjutas kuupäeval T, 5. november 2024 kell 10:40:

Tere

Panin ka mõõdud juurde.

Parimate soovidega

Ott Oras

OÜ Elsaro

mobiil: + 372 5134150

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Kontakt Peeter Uibo (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval T, 5. november 
2024 kell 09:56:

palun näita siin ka kaeviku serva kaugus katte servast, so min 1m

From: Ott Oras <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, November 5, 2024 9:50 AM
To: Peeter Uibo <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Eerika tee 2 Eesti Maaülikooli bioressursside 
tootearenduskeskus

Tere

Olin vahepeal väikesel puhkusel.

Ehitaja poolt siis saadud info põhjal jääb ikkagi jalgteega ristumine 
kinnisel meetodil.

Kaeviku ülemised servad jäävad olemasolevatest asfaltkatete servadest 1,0m 
kaugusele.

Parimate soovidega

Ott Oras

OÜ Elsaro

mobiil: + 372 5134150

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Kontakt Peeter Uibo (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval K, 30. oktoober 
2024 kell 11:15:

Siis tuleb lisada pädeva pr-ja teeprojekt, milles ette näha jjt taastamine 
kaeviku servadest min 5m+5m mõlemale poole ja tehnoloogiaks katte 
asfaldilaoturiga paigaldamine,

From: Ott Oras <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, October 30, 2024 11:10 AM
To: Peeter Uibo <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Eerika tee 2 Eesti Maaülikooli bioressursside 
tootearenduskeskus

Tere

Ehitajaga rääkisin läbi ning arvati, et tehakse lahtise kaevena.

E, 28. oktoober 2024 08:16 Peeter Uibo <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > kirjutas:

siin on nüüd lahtine paigaldusmeetod kavandatud?

From: Ott Oras <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, October 25, 2024 5:48 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: 
<https://www.google.com/maps/search/Eerika+tee+2+Eesti?entry=gmail&source=g> 
Eerika tee 2 Eesti Maaülikooli bioressursside tootearenduskeskus

Tere

Saadan parandatud lahenduse.

Liitumiskilbi kõrgus siis max. 0,9m

Kuna seal ruumi vähe siis jääb kinnine lahendus ära ja tehakse lahtise 
kaevega - taastamise alad on ka juures.

Liitumiskilbi asukoha osas sai ehitajaga läbi räägitud, et paigaldatakse 
tellija kinnistule - ei pane seda TRAM maa peale.

Parimate soovidega

Ott Oras

OÜ Elsaro

mobiil: + 372 5134150

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Kontakt Peeter Uibo (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval N, 24. oktoober 
2024 kell 07:54:

peab olema max 0,9m

kui siin on kaeviku sügavus 1,2m, siis peab kaeviku serva kaugus katte 
servast olema min 1,2m st et tuleb arvestada varisemisnurgaga 1:1. Vastasel 
korral tuleb ette näha JJT taastamine.

see kilp on ka riigimaal ja vajab IKÕ-t

Palun koonda kõik vajalik ühte allkirjastatud konteinerisse ja saada otse 
mulle.

From: Ott Oras <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, October 22, 2024 4:57 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: 
<https://www.google.com/maps/search/Eerika+tee+2+Eesti?entry=gmail&source=g> 
Eerika tee 2 Eesti Maaülikooli bioressursside tootearenduskeskus

Tere

Tegin mõned korrektuurid.

Asendiplaanil täiendasin ristlõike joonisega, lisasin kaeviku ülemise serva 
piirjooned ja liitumiskilbile lisasin märkuse kõrguse kohta.

Seletuskirja lisasin sidetoru paigalduse tingimused Transpordiameti maal.

Parimate soovidega

Ott Oras

OÜ Elsaro

mobiil: + 372 5134150

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.